Friday, May 22, 2015

My life as a housewife ^-^

                         


Bismllahirrahmanirrahim.....

Ya Allah..... Lamenye rasa x menghapdet anything in this personal space of mine.
Rasanya dah lebih 1year saya duduk di rumah dan menjadi full time HOUSEWIFE🙋🏠
Yeayyyyy 😄😱😁😋😅
Honestly, ada banyak pro n cons....
Some people may think that "huntunglaaa dok uma xpayah pikir nk kne g keje awal pagi" dan sebagainya....
For me, ada kebaikan nya juga and ada juga yang tak dapat dirasai once dah bergelar housewife.
However, walau apa skalipun ketetapan Allah dalam kehidupan kita, kita perlu percaya dAn yakin bahawa itulah yang terbaik... Inshaa Allah 😊😊😊😊😊
Saya akui sebelum ni masa saya sangat pack. Time constrain.
Selalu x punya masa untuk encik suami sy sebab masa kami bekerja berbeza.
Memang limited sangat quality time.
Nak masak untuk encik suami pun jarang2 dapat (lagi2 masa tu dok 1x ngn mertua so xdapat nk masak sgt)
But now, Alhamdulillah, saya lah tukang masak di rumah... Seronok rasanya dapat masak n bagi encik suami makan air tangan sendiri.. 💑😘
Sejujurnya saya suka kehidupan saya sekarang.
Even dari segi financial nye x brapa nak best (yelaa xde income kn...heee2) n hanya berharap pada duit nafkah encik somi yang 80% hanya disalurkan pada hutang ptptn, loan dll ( sendiri punye salah sape soh amik loan.... 💆🙊😑😁 ) tapi Alhamdulillah im happy for what Allah has given me and im grateful for every bit of it.... Thank you Allah for everything......

   

We rules!!!!!!! Housewifey 👍👍👍👍💪💪💪💪💪💪😊😄


Till then.
Assalamualaikum wbt.....


No comments:

Post a Comment